One More Chance

 

Hur kunde jag vara så dum, att jag någonsin trott på ett ända ord av vad han sagt till mig. Det gjorde ont, hur mycket jag än älskade honom.
’’So... That’s it?!’’ snyftade jag och blickade upp mot honom med tårarna brännandes bakom mina ögonlock. Jag fick inte gråta, inte inför honom. Jag fick inte visa mig svag.
’’Nath, please, everything.. I didn’t mean, you know...’’ harklade han sig men inte ett ända ord trängde sig igenom hans läppar. ’’I...’’
’’Everything you ever said was a lie..’’ mumlade jag lågt för mig. Han försökte att få tag i min hand men jag ryckte loss den.
’’Nath, you have-’’
’’Don’t call me that’’ avbröt jag snabbt.
’’But I don’t-’’
’’No! I mean you was my best friend, even more and then-’’ jag kollade upp på honom när han placerade sin hand ovanför min mun.
’Stop what!? We can still be friends, we can be more, I don’t want you to forget about me..’’ suckade han men jag bara ruskade på huvudet.

 

(Klicka på bilden för att komma till denna tjusiga novellblogg :) )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!